środa, 22 maja 2013

hh rap

Nie wiem dlaczego większość ludzi uznaje kawałki rapowe za wulgarne i nic nie wnoszącego w życie.
Moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie. Nie zaprzeczę jednak temu, że nie występują utwory wręcz chamskie i prostackie, bo takowe też są, no ale co za to świat hh może poradzić. Jak to mówią każda wioska ma swego głupka.
Ostatnio moim ulubionym kawałkiem jest utwór Hansa z jego solowej płyty. Moim zdaniem utwór bardzo dojrzały i godny polecenia. Nawet mojej teściowej się spodobał. Zawsze go sobie puszczam przy gorszych dniach.
https://www.youtube.com/watch?v=oPBXVFfWiNQ


Tak jestem matką polką słuchającą tzw czarnej muzy i jestem z tego dumna.



2 komentarze:

  1. a ja jestem matką polką sluchajaca punk rocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moja malutka córeczka słucha razem ze mną Red Hotów :)

    OdpowiedzUsuń