wtorek, 14 maja 2013

Kolejne dzieło

No , żeby tatusiowi się nie nudziło, wymyśliłam dla niego kolejną misję :) Tym razem zrobienie huśtawki dla chłopców :)
Nie było większych sprzeciwów wręcz przeciwnie, od razu zasiadł do internetu poszukał projektów, kupił co potrzeba i w sumie w ciągu dwóch dni powstała huśtawka. Jednego dnia poszedł uciąć drzewka z naszej łąki, obrał z kory,  a drugiego dnia zmontował całość :) Z czego montowanie zajęło mu 4 godziny. Jeszcze trzeba będzie jakimś lakierem to pacnąć, ale to poczekamy za dziadkiem jest lepszy w te klocki i może coś podpowie:)
 Na  zdjęciu widać mojego młodszego brata, chrześniaczkę siedzącą tyłem ze swoją siostrą i Filipka bujającego MAksia :)




A tutaj moja PYza na huśtawce :)


Tymi miłymi zdjęciami żegnam Was i idę spać, bo jutro kolejny dzień i moja głowa znów jest pełna pomysłów.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz