czwartek, 5 grudnia 2013

Brąz Poezja

Powstało jedno z  moich wymarzonych (nie ostatnich) dzieł, otóż pojawiła się moja kolejna bransoletka.
A oto i ona




I omylna ta, która pomyślała, że jest biało złota, gdyż jest ona biało brązowa, koraliki na żywo do złudzenia wyglądają na złote, ale nic więcej mylnego.
Została ona wykonana z brązowej magatamy i koralików toho nr 11.

Wzór jest następujący

na 8 koralików w rzędzie

4  a
4 b
4 a
magatama
1 b
1 z
1 b
magaama
4 a
1 b
2 z
1 b
4 a
magatama
1 b
1 z
1 b
magatama

Gdzie a- to moje bordo
b- to białe
 z- brązowe

Należy jedna na początku jak i na końcu sznura dodać,( ja dodałam )24 koraliki białego, aby przy zakładaniu końcówek nie przeszkadzała nam magatama.

A i jak widać po zdjęciach, poszerzam swoją pasję jaką jest fotografia a później ładna oprawa zdjęć. 
Poprzednio pracowałam na Corelu, bardzo fajny i czytelny program, ale niestety przy instalacji nowego oprogramowania w starym nowym laptopie Corel nie działa, no i chcąc nie chcąc przeszłam na photoshopa, do którego mam kursy na płycie, (do Corela zakupiłam książkę) 

Zmiana na lepsze to się okaże, już patrzę za książką do nowego programu, bo wydaje mi się, że nie jest tak czytelny jak poprzedni, ale zobaczymy.
Muszę odpuścić trochę ten mój kochany świat internetu, bo obowiązki wzywają, dom trochę przez chorobę zaniedbany a mój pedantyzm nie daje mi żyć chociaż wiecznie sprzątam i wiecznie mam bałagan, ale jak gdzieś kiedyś przeczytałam "sprzątanie przy dzieciach to tak jak mycie zębów zagryzając tabliczkę czekolady" , mimo wszystko, lubię patrzeć przed siebie i nie widzieć sterty naczyń wieczorem w zlewie.

A Święta tuż, tuż...

1 komentarz:

  1. Fajnie ,że znajdujesz czas na prace ręczne a zarazem realizację swoich marzeń.:) Wiem po sobie ile to radości jak się zrobi coś samemu. Bardzo ładna ta gąsieniczka ale na zdjęciach faktycznie wygląda jak biało-złota. Wiem, że nie łatwo robi się zdjęcia biżuterii ale niedawno znalazłam stronkę na której jest poradnik jak fotografować biżuterię. A poza tym piękne rzeczy można tam zobaczyć. Może się do czegoś przyda. http://miracolopiccolo.blogspot.com/p/poradnikjak-fotografowac-bizuterie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń