piątek, 21 lutego 2014

Lariat :)

Witajcie...
W sumie wchodzę tutaj tylko, aby pochwalić się w końcu skończonym lariatem... W sumie to jest on moim pierwszym, lecz mam nadzieję, że nie ostatnim...




Chyba na ostatnim zdjęciu, widać rzeczywisty kolor :)

Nie wiem jak wam się podoba, ale dla mnie jest cudowny :)


Najprędzej pojawię się w poniedziałek, bardzo dużo się działo, od czwartku włącznie, najpierw psycholog, nowa książka która się pojawiła w moim życiu ( a nie dla dzieci ) i  jest mi bardzo bliska, fajne przepisy na coś innego na obiad, jutro będę kosztować :)

Tak więc Pozdrawiam Wszystkich bardzo cieplutko, bo przecież chyba wiosnę mamy, właśnie chyba....

4 komentarze:

  1. Ale piękny. Zrobisz dla mnie taki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny!! Jak się takie cudo robi? :) co to za niezwykła książka która się pojawiła w Twoim życiu? Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=eZMCOTXKZh0

      To jest moim zdaniem jeden z najlepszych tutoriali, ja póki co nie jestem w stanie zrobić własnego tutorialu, z powodu braku czasu, ale chętnie podpowiem doradzę, np w kwestii wykonania, bądź potrzebnych zakupów.
      A o książce zagłębię się niebawem w poście :)

      Usuń
  3. Super naszyjnik choć przyznam, że nie w moich kolorach :). Mam już w swoim dorobku takie cudeńka i stąd wiem ile z nimi pracy. Tym bardziej wielkie uznanie... A dzieciaczki są słodziutkie. Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń